středa 26. března 2008

Dny PM mínus 14 až 4: Lyžování

Přestože jsem měl díky obětavému Adamovi Javůrkovi běžecký plán v mobilu (neřekl jsem mu, jaká jsem kategorie, a tak to musel chudák přepisovat celé), na běh nebylo ani pomyšlení.

Cesty vedly jen prudce do kopce a z kopce, a na to já tedy nejsem stavěný. Ale něco přeci jen bylo zajímavé. Vždycky mě při lyžování převelice bolí stehna, a letos ani ťuk.

Díky běhu. Díky, běhu.

Tím týdnem jsem přišel o největší zátěže: dvakrát 90 minut. Ale přišla i horší věc: Vrátil jsem se v neděli, a ještě jsem nevyběhl. Včera jsem měl běžet 8 km - vykašlal jsem se na to.

Je středa, půlmaraton je v sobotu. Mám před sebou poslední tři tréninky. Dnes vyrážím do polí.

(Jasně, do sadů, ale to nezní tak dobře, žeáno.)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Náhodou, možná jsme díky tomu objevili nový milionový trh: SMS trenér. :)
Každý ráno stručná smska s tréningovým plánem, postupné přepsání knížky v denních SMS dávkách.