pondělí 3. března 2008

Den PM mínus 28: Kůň, který nemůže běhat

Nevím, co mě to popadlo. Vyběhl jsem rychle a nebyl schopen se udržet. První kolečko za 3:20, druhé taky. Normálně se snažím spíš plout, nezvedat nohy víc, než je technicky nutné - ale tentokrát to byly nohy vysoko ve vzduchu. A nemohl jsem se přinutit k tomu, abych zastavil.

Po dvacáté minutě mi začalo být nepříjemně a měl jsem náběh na píchání v boku. Pro jistotu jsem na čtvrt kolečka přešel do chůze. Tímto zpomalením v šestém a sedmém kole jsem smazal všechny ušetřené minuty a vteřiny a začal se zase soustředit na techniku.

Ale po desátém kole už mi tělo vyhlásilo konec. Plánem bylo uběhnout 65 minut, ale opravdu to nešlo. Co to do mě vjelo? Proč se tak ženu? Asi už se těším na další zátěž, tentokrát rychlostní.

Žádné komentáře: