pondělí 10. března 2008

Den PM mínus 20: Achillovka útočí

Noha mě bolela už večer po deseti kilometrech, a druhý den, kdy jsem si měl dát 40 minut, se ozývala i při chůzi (šel jsem se podívat na hřbitov, ale žádný slušný volný flek tam nemají).

Večer už noha nebolela, tak jsem se oblékl a vyrazil - nejprve chůzí vrátit DVD do půjčovny, a pak jsem chtěl rovnou doběhnout do sadů.

Jenže ouha, horní část levé achillovky bolela při každém došlápnutí. Nebylo to nic strašného, ale rozhodně to bylo nepříjemné, a když jsem doběhl do naší ulice, píchlo mě v ní tak, že jsem běh ukončil. Místo čtyřiceti minut jen čtyři minuty.

Obešel jsem si ještě blok, při chůzi bez problémů. Ale zkusil jsem ještě běh, a okamžitě bolest. A druhý den bolest i při chůzi a nejsem schopen sejít schody.

Tak si říkám, že to nebude hezké. Tento týden nebudu schopen běhu kvůli zranění, příští týden nebudu schopen běhu kvůli lyžování, no a v týdnu posledním, pokud bych měl dodržet tréninkové dávky, se urvu tak, že v sobotu 29. března budu rád, když odpajdám tři kilometry.

Ještě předevčírem jsem kul plány, jak doběhnu půlmaraton za 2 hodiny 15 minut. Dneska bych byl rád, kdybych mohl bezbolestně chodit.

1 komentář:

Petr Gašparík řekl(a)...

7 dní žádné zprávy, začínám mít strach!