úterý 19. února 2008

Den PM mínus 40: Blbý hotel Tatra

Z Berlína jsem byl trochu nachlazený a trochu podchlazený, takže jsem do Bratislavy odjel nalehko, jen s botami, kraťasy a tričkem - chtěl jsem využít možností hotelu Tatra a zaběhat si na pásu.

K mému překvapení se ale místní posilovna skládá z rotopedu a váhy. Obrázek na webu byl fake, aby to dobře vypadalo.

Trochu ale přeháním, ještě byly k dispozici dva teleshoppingové stroje, jeden jsem vůbec nepochopil, a druhý takový skoro jako běhací - nohama se na něm kmitá, a kdo si nedá pozor, ten se praští kolenem do kovové tyče.

Protože už jsem minule vynechal, nemohl jsem znechuceně odejít. Zaplatil jsem tedy 100 Sk a začal šlapat. Měl jsem uběhnout 55 minut, ale nemám ponětí, jestli a jak se dá běh nahradit jízdou na kole. Šlapal jsem patnáct minut, pak deset minut kmital, pak zase patnáct šlapal, deset kmital, a na závěr patnáct šlapal - celkem 45 minut a 16 km. Potil jsem se snad víc než při běhu.

A teď řeším, co příště, protože pořád ještě budu v Bratislavě. Znovu do posilovny a ještě si rozšířit slušivé modřiny na kolenech? Nebo navzdory zimě vyrazit ven nalehko a doufat, že se o sebe tělo nějak postará?

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

se šlapáním (tím spíš na rotopedu) se běh trochu rozchází, ale jelikož zatím očividně potřebuješ především zvládnout vyšší zatížení kardiovaskulárního systému, jsou rotoped i stepper řešením pro tohle počasí vhodným; potíš se víc (objektivně) kvůli vyšší teplotě a (subjektivně) kvůli neproudícímu vzduchu, kdy se pot sotva odpařuje a tedy neochlazuje povrch těla, pomůže ručník; nalehko ven nevyrážej, klouby se ti budou hodit i v pozdějším věku; zdar a sílu do dalších kilometrů ;)

ig.