sobota 23. února 2008

Den PM mínus 36: Jsem očkován

Běh mi chybí. Někdy i jen tak škubu nohama, z nudy. Chtěl bych vyběhnout.

Jenomže ráno mi lékařka bodne třetí a poslední vakcínu proti žloutence a povídá: A dneska žádný sport, žádná zátěž.

Tak tedy zase nic, jen si občas zaškubu. Tento týden se totálně nevydařil. Pořád ještě jsem nachlazený, ale moudrá kniha tvrdí, že běh při nachlazení udělá tělu dobře. V neděli na to budu spoléhat.

A ještě jeden výpadek budu mít - týden před půlmaratonem budu na lyžích. Sjezd a běh sice nejsou totéž, ale nohy mě budou bolet stejně.

2 komentáře:

Petr Gašparík řekl(a)...

no potěš, to se to vyvíjí nepříznivě. sleduju Tě nepřetržitě a držím palce! Nezavírej oči, tam na konci je světlo!

Petr Gašparík řekl(a)...

no tak, kde jsou nove prispevky? zitra uz je streda, cekam na dalsi ctivo. Nevzdals to, ze ne? Hlavu vzhuru!