úterý 26. února 2008

Den PM mínus 34: Krize lenosti

Nemoc řádí, a je jasné, že dnešek je zlomový. Mám uběhnout 55 minut, ale zůstávám v posteli, stejně jako včera, kdy jsem měl juchat na leteckém plesu.

Je mi jasné, že jestli ani za dva dny nevyběhnu, už nevyběhnu vůbec. Nedostanu startovní číslo, čip ani psotník na patnáctém kilometru.

Miloš Škorpil píše: "Na lehké nachlazení může mít pohyb příznivé účinky. Uvolní zacpaný nos, zbaví vás nepříjemných pocitů a podpoří odkašlávání, aniž by se průběh nachlazení zhoršil nebo by se prodloužilo jeho trvání. [...] Obecně platí, že pokud nemáte horečku a vaše obtíže jsou lokalizovány "nad krkem" (rýma, kýchání, "těžká" hlava, případně mírné škrábání v krku), neměla by průměrná námaha vést ke zhoršení."

Jenomže když mě i sprchování místo osvěžení unaví, fakt se mi běhat nechce.

Žádné komentáře: